smyye_96 31 mayısta yaptırdım hala adet olmadım, 28 gün gecikti 😢
Aile hekimi adet olmazsın normal demişti test yaptım negatifti
Ben aylık iğne yaptırıyordum onda böyle bir sorun yaşamamıştım. O gün cumaydı ve akşam saati başlamıştı adetim eczanedede buşamadım 3 aylık aldım bin pişmanım.