Merve-Lina livanurvealpinannesi61 bilemiyorum artık bende. Ayy diyorum isteyen istediği gibi yetiştirsin. Bazı şeyler kimine doğru kimine yanlış geliyor. Çocuğa göre sekillenmek lazım biraz da sanırım
livanurvealpinannesi61 Merve-Lina çocuktan ziyade ben sağlıksız şeyleri vermedim. Herkesin kendi tercihi tabi ki.
Merve-Lina livanurvealpinannesi61 tabikide oyle bende sağlıksız şeylere karşıyım. Herkesin çocuğu kendine özel. Herkes istediği gibi yetiştirmekte özgür. Kimi doktoru dinler kimi dinlemez :)
Deletedmom_117 suheyla92 Soru o değil soru Kaç tane koymam gerekiyor . Anladık en iyi anne sizsiniz .
Deletedmom_117 livanurvealpinannesi61 el yapimi veyahut özel tarofle yapılan bisküvi verilir . Sütte anne suttuymus saygılar .
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_117 bebeklerin yada çocukların bisküviye ihtiyacı yoktur bilginiz olsun. İyi günler. Ayrıca bisküvi ev yapımı yazmamış hazır bisküvi yazmış. İçinde şeker katkı koruyucu var hanımefendi.
bebegiminbesigicamdan hatice2512 ben ogluma verdim ama 1 bucuk 2 yastan sonra seviyodu diye bir biberona 3 4 tane koyuyodum sizinki 7 aylikmis onun için bilemem suan oglum 5 yasinda bardakta sutun icine cicibebe tarcin vs karistirip kendine kokteyl yapiyor
Deletedmom_117 livanurvealpinannesi61 Geneleme yaparak konuştunuz ona istinaden dedim . Beklerim Bı süreye kadar ihtiyacı yok hicbiseye süt yoksa mama yeterli zaten. Bunu Sizden öğrenecek değilim bir anne siz degilsiniz Saygılar .
ipegimsi hatice2512 yedi aylık bebeğin suan tadım yapıyor olması gerekir onu sebze meyve ve proteinlerle tanıstırıyor olmanız lazım şekerle değil