4 aylık bebeğe neden verme ihtiyacı duydun ki sütün varmış hatta cokmus ki depolamissin. Yazık değil mi onun minik bedenine acelen ne? İsterse en organigi olsun süt bebesi o daha, bırak sütler ziyan olsun sırf çöpe atmamak için böbreklerin karaciğerini bağırsaklarını yoracaksın illa değerlendireceğim diyorsan süt banyosu yaptır