Öncelikle kilosu aya göre gayet iyi stres yaparsan miniğinde etkilenir ve tabi sütünde gittiğin doktora gelecek olursam sen dediklerini takma benim kızımda 38+3de geldi 2.kilo 600 dü e birde ödem olayı var doğar doğmaz gider miniklerde oldumu sana 2.500 boyuda normal bebeklere göre kısa idi şimdi demek istediğim sakinlikle miniğine odaklan ve bol bol su tüketip miniğin baktın 20 dakikamı uyuyor sende uyu uyku çok önemli süt için virüsü anne sütü ile atlata bilir Allahımın izniyle iyi düşün güzel sonuçlar olsun ama öncelik senin kendini sakinleştirmen ve iyiki varsın diyorum kalpten duam Rabbim miniğine de sana Yardımcısı olsun hayırlı güzel günlere çıkarsın 💐🌸