Arkadaşlar dah dün tam 3 aylık olmuştu rütin kontrolü için doktora gittik bi önceki ay farklı bi doktor bakmıştı o kadar kırıcı bi şekilde resmen senin sütün yetmiyor çocuk kafasını tutamıyor falan demişti emzirme danışmanlığına git dedi gittim ve sütümü sağdık beraber gayette güzel çıktı 2 dk içinde büyük şırıngadan fazla olmuştu gayet güzel maşallah güzel canını sıkma dedi bende ona itafen bugün doktora getirdim 3 aylıkta nasıl gelişimi diye başka bi doktora 5300 kilo az dedi birde bi kakasına bakalım dedi ve korktuğum başıma geldi zaten yapırmak içinde gitmiştim tahlili pozitif çıktı ilaç yazıldı rota virüsü yüzünden kilo almamış olabilirmi çok sık emziriyorumda 2 saate bir gayet güzel emiyor doğru düzgün kusma da yoktu neden kilo almıyor olabilir