Gamzebysl Papatyamcanimkizim Ben ayak bileğine tkiyorum canim boğulma riskine karşı ayrıca 100 memnun olan varsa bunun 30 u memnun kalmayan kişiler denemekt3 fayda var herzaman
Zuleyham Papatyamcanimkizim ben 2 bucik yada 3 aylikkrn aldim tam hatirlayamadim suan 3 bucuk aylik kolye ve bileklik almistim bugun ilk asimizi olduk ve sabah olduk suana kadar atesi cikmadi salyasida hafif azaldi ama kolyeden mi bilmiyorum ama surekli takiorum kolyesini gece cikarip ayak bilegine takiorum
Mamaqueen Papatyamcanimkizim kullaniyorum ama memnun kalmadim salyalari gecirmedi. Hala bi umut gecirir diye takiyoruz
Figen00 orjinal kehbirar gerçekten işe yarıyor kaynanam hactan getirmişti çok pahallıya aldım diyordu tüm torunlarına ilk aylarda takıyor sarılık olmuyorlar
Ndderdem Baharbicen merhaba ne kadara aldınız acaba? Benım oglum bıraz tontik boynuna nasıl takıcsm bılmıyorum
1100210182 Papatyamcanimkizim Türkiye’de kehribar taşı üretilmiyor bu sebeple sertifikası olmayan yerlerdendir almayın ferim sahtesi çok var eğer İstanbul’da oturuyorsanız Kuyumcukent iyi içinde var kehribarcı ben oradan aldım ve etkisini gerçekten gördüm uykusu bile düzene girdi