alaismom Ardenaden hayır alerjik mamayı içmedi 2 ay uğraştım o ara baya zayıfladı stresten sütüm de azaldı , zar zor kaşık biberonla içirdim doktor değiştirdi hipp deneyelim dedi çok şükür sorun yaşamadık
Ardenaden alaismom dmekki tpeki vermiyorsa gecmistr bizmde alerji gecti bnde aptamil dneyecgm artik cocuga 120 cc sut yetmiyor ek godada yeni alisiyor 140 icnce rahatliyor sut artirmaya calisiyorm ama zor bi surec normal.mama onsalahh dokunmazda severde icer bnde rahat ederm ya
Ardenaden alaismom yok ilk dogsgnda vermistm belki tadini animsar icer diye dusndgm icn vericm bide dn iyi kilo aldiran aptamil suan kilo alimimiz 1 ken sayiyor yerinde o yuzden vericem bakalm
alaismom Ardenaden deneyin eğer devam ederse birde hipp deneyin çünkü içeriği çok temiz belki durum sizde de aynı olur 🙏🏻