alaismom benim sütüm başından beri az geldi 2. Ayla birlikte mama takviyesine başladık hep mamayı kullandım evolvia hariç mama her bebekte aman aman kilo yapmıyor benim kızım hala ortalama bir bebek pofur pofur değil ayrıca ayda en az 400 Gr almalı demişti doktorum 500grami kafanıza takmayın bence başka bir şeyde sıkıntısı yoksa genel sağlık durumu iyiyse kilosuda olmayiversin 🤗