Valla sigara yoksunlugu cok kotu cok :( ben hamileligimde biraktim su an bebegim 7.5 aylik emziriyorum ama varya canim nasil cekiyor boyle deli gibi icmek istiyorum.Ama esimin icmemesi beni cok tetikliyor.Diyorum bu icmiyor kesin anlar ictigimi onun icin icemiyorum 😂 bir de baslarsam bu sefer birakamam diye korkuyorum.Ne olursa olsun sigarayi azaltarak birakamazsin bence çat diye birakman lazim.Yoksa insani surunduruyor 😔