benmkzm- evet alınabiliyor.
1 ay kadar içiyoruz hapı.
Aynı zamanda sigara da içiyoruz.
Ama kendimize bir hedef belirliyoruz max 40 gün olacak şekilde.
Mesela Ağustos 23 te bırakmış olucam diyoruz.
Hapı içtikçe sigaranın tadı kötü gelmeye başlıyor.
Eşine şöyle de :) hasta olduğunda sigara tadı nasıl geliyor aynı öyle işte
Ve 20 gün sonra kadar ben sigara yoksunluğunu unutmaya başladım
Çalışıyordum , normalde 40 kere mola saatine bakarım
Arkadaşlarım hadi diyordu
İniyordum içesim gelmiyodu falan
Bu şekilde
2 kere bıraktım
Babam ve kuzenim hala içmiyorlar 10 senedir.