trinityy oğlumda besin alerjisi var ciddi pişik olduğunda doktorumuz prednol kremi ince bir tabaka olarak 3 gün boyunca günde 1 kez sürmemizi ona ek olarakta troysd kremi yine ince tabaka halinde günde 2 kez kullanmamızı söyledi. İlk günden 2 side etkisini de göstermişti bir araştırın isterseniz. Hala pişik olduğunda ara ara kullanırım hemen yatıştırır cildini