minikkurabiyee Bende öyle 400 küsürdü sanırım, 2 kere verdim şun köşede duruyor. Atacağım zaten, az para değil ama o gaz sancısı ağlayarak kalkmaları olacağına hiç içmesin daha iyi. Arkadaşım kullanıyor memnun, ona teklif ettim yarı fiyatına vereyim bende ocean aşayım yine diye istemedi. Ben olsam hava da kapardım nerde 400 nerde 200😂🫠