1Meftuunee fikir olsun diye söylüyorum… Saçlarım aşırı problemli bir saç hele gelin boyası olunca daha beter oldu uzerine de kızıl renk ben yaptım sarı çok döktü keçe oldu bebek doğdu daha bir döküldü şampuanliyorum her zaman nemli saçın dibine spreyle sirke sıkıyorum masaj yapıyorum duruluyorum sirkeden sonra bidaha şampuan yapmıyorum krem surmuyorum en son sirke olucak kepek sorunum kalmadı. Bide unibaby saç açıcı sprey kullanıyorum açık bile olsa güçlendirdiğine ve yipratmadigina inanıyorum çok iyi bir sprey