1Meftuunee
Yıllardır her hafta saçımı “dax supergro” ile yağlarım 2-3 saat bekletir yıkarım yumuşacık yapıyor
2 güne 1 saçımı yıkıyorum, mutlaka duştayken saç kremi de kullanıyorum
Revox şampuan ve urban care bakım kremi kullanıyorum
Duştan sonra da saçımı mutlaka kurutur, bakım yağı sürer öyle uyurum
Islakken saçımı taramam
Günlük b vitamini hapı içerim
Her ay saçımı boyatıyorum ve saçlarım gür çok şükür 😇
Doğumdan sonra benim de döküldü ama toparlandı tekrar