Seda-lina
Bu aralar forumda üç buçuk beş yaş arası şikayetlere denk geliyorum hep.
Benim oğlum da 4 yaşında bana ağlar babasına melektir.
Geçen gün bir şeye ağlıyor susturamıyorum ikna edemiyorum. O arada babası içeri girdi noldu oğlum dedi. Ağlaması anında kesildi “Şunun şurası şöyle oldu ama ben halledicem merak etme” dedi. Ve bütün her şeyde böyle zehrini bana akıtıyor :(