Kızlar merhaba 4 yasında bir kızım var. Bi gün sinemaya götürürüm 2 gün cimnastiği var 2 gün yüzme kursu var ilgilenirim öğretirim ama gel gelelim herseye ağlama huyu cıktı ama öyle birseye değil gündüz kalkıyo yatana kadar belki sadece 10 dakika susuyo hic abartmıyorum geriye kalan tüm gün aglıyo heryeşe aglıyo artık cocuk benim cocugum ama elim kolum titriyo ellerimi ısırıyorum öyle delirdim iyice aglıyo diye kıyamamazlık yapmıyorum. Ben mi yanlış yetistirdim bi sorunumu var hic anlamaz oldum