Kuzularinanasi pnry himm anladim demekki belirtiler.yasaniyor yine ama yok olmazsiniz ya.bn kac kez kullandim yani ilaci ictgn surece adet olmuyorsun
Merhaba05 Kuzularinanasi normalde adet öncesi belirti yaşamayan insan sayısı azdır. O yüzden ilaç içerkende belirti yaşamamanız normal.