pnry günün geldiği için karın ağrın başlamıştır. Primolutu kullandığın sürece o karın ağrısı her an adet olacakmış hissi şişkinlik göğüs ağrısı vs. Oluyo. Yani şimdi ağrı kesici içsen bile ağrı kesicinin etkisi geçince gene içmek isteyeceksin onun sonu yok. Ben çok defa primolut kullandığım için ezbere biliyorum artık. Evet adet olmuyosun ama bütün belirtileri yaşıyosun çile çekiyosun o ilacı içerken resmen. Hiç ağrı kesici içme tatil boyunca primoluta devam et belirtileride idare et 🙈