tultanhanim Feyzosumunannesi haha benimki daha babası ile bakkala bile gitmedi ne tepki verir gider mi onuda bilmiyorum. Köyde babası ile bahçede 45 dk oynadı şok oldum bişey mi var diye bakmaya gittim 😅 ama diyorum ya bugün kuzenleri ile çok güzel oynadı. İlk defa ben mutfakta çay içtim odasında onlarla oynadı hemde 1 saatten fazla 🥰 Allah ım bismillah dedim 🤭
Feyzosumunannesi tultanhanim Ay maşallah benim ki babası ile gider markete filan ama öyle hiç 4 5 saat tek kalmadılar. Biraz da hata bende kızım dan çok ben ona bağımlıyım Rabbım yokluklarini göstermesin.
Merveeofs monaroza88 Allah yardımcınız olsun🤲🏼 biraz daha büyüyüp düzeni oturmaya başlayınca rahatlarsınız inşallah
Y6_ Aslan a başak nasılsın dır bilmem ama şuan 2 yaş sendromunda her şeye hayır yapmam yemem oynamam mamamamm diye geziyor evin içinde birde suyu çok seviyor dışarıdan içeri girmek istemiyor
Merveeofs Y6_ aslan Başak kombinasyonuuu 🤭 benim kızım da aynen dediğiniz gibi ya 2 yaş çok zor geçiyor su da aynen dediğiniz gibi acayip seviyor en sonunda su aktivite masası aldım
busenihicalakadaretmez Merveeofs evet benimde hemen hemen tanıdığım tüm ikizler biraz zorlu🙈 hadi ya demek ki kova kızları öyle oluyor🥰 daim olur inşallah🙏🌸
Betul-kerem05 Merveeofs Oğlum aslan, kızım Yengeç burcu ikisi de çok uysal çok akıllılar kızım daha 11 günlük inşallah böyle devam eder👍😊🩷🩵
derinsmayko Show_must_go_on yaa demeyin öyle her balık burcu aynı değil bende balık burcuyum ama ağlak değilimdir 😁