bebelideli tabi aynen eder. Benim oğlum pek güzelde beslenmiyor gerçi, 1buçuk yaşına kadar ekmek hariç her şeyi yiyordu ama sonra çok yemek seçmeye başladı, hatta bi ara sapıttı resmen aç yaşıyordu sadece su içiyordu. Şimdi yine öyle pek güzel yemez hala çok seçer ama boyuda kilosuda iyi, görem yiyo sanır. 3yaş kontrolunde dediğim gibi boyu 100cm, kilosuda 18.200geldi