handemiyy nerede hemşirelik yapıyorsunuz acaba yanlışlıkla gelmeyelimde.Doğum boyunu sordunuz mu bana,ay ay takiplerini kaç cm uzamış etmiş sordunuz mu,tahlilleri falan temiz mi bunlara baktınız mı yada vitamin kullanıyormuyum kullanmıyormuyum bunu sordunuz mu bana.Dan diye persentilin en alt sınırında diyebiliyorsunuz doktorlardan daha mı iyi biliyorsunuz acaba.