FmBetull 1 numara Nisan’da 6 yaşına girdi, 2 numara Ekim’de 4 , 3 numara da eylulde 1 yaşına girecek. Bana 2 senede bir doğurma perileri geliyor sshshhshs şaka bir yana 3u istesem de biraz daha geç istiyordum söyledim çok geçmeden oldu 😬diğer ikisini tek büyüttüm 3.de esim yurtdışına gitti 8 aydır yok annem vs geliyor ara sıra daha yeni yardım alıyorum sayılır bende de. İnsanların lafı bitmiyor cidden keşke yok olsalar 😶🌫 sağlıcakla gelsin yavrunuz dönüp bakınca iyi ki olmuş diyorum ben 🥰 ayrıca 3 numara daha kolay geldi usta üretim uyku yeme derdi diğerleri gibi olmadı şükür 🤣🤣