petegim teacherandmom_ sağlıkla kucağıniza alın insallah. 4.5. Ve 2.5 yasinda bebeklerim reglim 2 gün gecikti ödüm kopuyor 3.gelir diye
Deletedmom_289 teacherandmom_ şuan benim kardeşim doğum kontrol hapı ile 9 haftalık hamile ne ile korunacağımızı şaşırdık.
Sevah teacherandmom_ 1 gün aksatsan dahi malesef yaramıyor maalesef 😄diğer bebişler de küçük müş yaaaa 😄zor ama. Çok da güzel olur.
simseklivekalpli teacherandmom_ ben de hapla korunurken hamile kaldım. 3 numara 10 aylık şimdi 😁 hayırlı olsun sağlıcakla gelsin minnak