teacherandmom_ benimde peşpeşe 3 ve serzaryan😂şuan en büyüğü 4.5 ortamca 3.5 küçüğü 1 ay sonra 2 yaşında olcak bende doğum kontrol kullanıyorum ama şeye çok dikkat etmek lazım onda içtikten 4 saat sonra kusma ishal olmaması lazım antibiyotik veya bazı ilaçlar doğum kontrol hapının etkisini azaltıyor mesela doktora sormadan bunu asla ilaç kullanmıyorum ona gçre ilaç yazdırıyorum şükür 2 sene oldu gebe kalmadım ama şuan korktum sağol😂😂😂çok gızlı gebe kalıyordum normaldeee