teacherandmom_ Kızlar 2 buçuk yaşında oğlum, 1 yaşında kızım var. Dün kan vermiştim bugün beta 181 çıkmış. Şoktayım. Doğum kontrol hapı kullanıyordum.
hunilimomy teacherandmom_ hapı ayni saatlerde almiyorsaniz koruma etkisi azalır ve maalesef ki en az iki yöntem ile korunulmali
berrakhsmnlr Bence en az 2 yöntem kullanılmalı ya yani yaşları çok yakın 3 çocuk. bilemiyorum hayatta başarılar dilerim
teacherandmom_ hunilimomy Ya işte çok katı değildim asla 3. çocuk düşünmüyorum falan diye o yüzden tek yöntem yeter dedim buna rğsmen olursa da zaten üzülmem diyordum öyle de oldu. Ama 3. doğduktan sonra kesinlikle çok çok sıkı korunurum asla 4. olmaz. Çünkü sezeryan 2 doğumum da
teacherandmom_ Aslında pek üzüldüğüm de söylenemez. Sadece çok şaşkınım. 3. çocuk zaten düşünüyorduk ama biraz daha zamam sonra. Yoksa annem kayınvalidem yanımda yardım edenim çok ama öğretmenim işte çalışıyorum. Fazla koşturmalı olacak benim için.
acemiannegeldi teacherandmom_ Öncelikle hayrlı olsun sağlıkla gelsin 😊 öğretmenim demişsiniz İngilizce öğretmeni misiniz ? İlkokul lise yıllarım aklıma geldi genelde ingilizce öğretmeni hep hamile olurdu okula gelmezdi falan 😄😄
Hellloooo teacherandmom_ benimde peşpeşe 3 ve serzaryan😂şuan en büyüğü 4.5 ortamca 3.5 küçüğü 1 ay sonra 2 yaşında olcak bende doğum kontrol kullanıyorum ama şeye çok dikkat etmek lazım onda içtikten 4 saat sonra kusma ishal olmaması lazım antibiyotik veya bazı ilaçlar doğum kontrol hapının etkisini azaltıyor mesela doktora sormadan bunu asla ilaç kullanmıyorum ona gçre ilaç yazdırıyorum şükür 2 sene oldu gebe kalmadım ama şuan korktum sağol😂😂😂çok gızlı gebe kalıyordum normaldeee
Rengarenk52 teacherandmom_ yiyecek ekmeği içecek suyu varmış Rabbım nasip etmiş ona şükret Rabbım verir kolaylığını hiç kendini üzme Rabbım dağına göre kar verir kimseye kaldiramayacagi yükü vermez
sencokbiliyon teacherandmom_ benim de ilk bebeğim sezaryen de, ikincisini aynı yerden kesiyorlar dimi ? İlkine göre zorluğu oldu mı ameliyatın ? İyileşme süreci filan. Ben çok korkuyorum da 🙄
Birisimiki teacherandmom_ bu kısa sürede 3. Yü sezeryan olabilirmisin yoksa bi süresi varmı ? Nasıl doğum olucak ?
teacherandmom_ acemiannegeldi Evet ingilizce öğretmeniyim😂 Zaten atandığımdan beri bir yıl okul bir yıl izindeydim şimdi bu yıl yine öyle olacak😂 Bana da hep klasik ingilizceci diyorlar üstümüze yapışmış bu😂
Sibtug teacherandmom_ öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağına al😌 ben 2. Ye cesaret edemiyorum ya hadi tuvalet öğrensin hadi biraz bana bağlılığı geçsin diye düşünüyorum 26 aylık oğlum bana biraz cesaret lütfen😂
tazecikanne45 teacherandmom_ İngilizce öğretmenleri neden sürekli hamile tezinin canlı örneği olmalısınız 🤣🤣
Nur2021 teacherandmom_ hayirli olsun demekten baska bsy yok :) bende dun ruyamda bebek gormusum insallah benim 3.cu degildir dedim korktum 😅