biricikbebegimm vallahi canım ben evi düzenli tutuyorum ama temizliği haftada bir yapıyorum desem yalan olmaz. Zaten eşim sürekli vardiyalı çalışıyor bebekle evde tekim gerçekten gerçekten hiçbir şeye gücüm yetmiyor ve hiçbir şeyde asla benden sağlığımdan değerli değil. Bu demek değildir ki evimi bok götürüyor ama yani kendimde olduğum sürece yapmaya çalışıyorum sen de kendini yıpratmamaya çalış evi düzenli tut yere bir şey mi döküldü küçük bir süpürgeyle süpür hemen zaten güzel temiz kalıyor ben haftada bir temizlik yapıyorum