Merhaba hanımlar elimden geldiğince temiz bir insanım.
Şu aralar evin temizliği bitmiyor hiç, bir şeyler görüyorum diyorum yine çok kirlendi.
Kısaca rutinim
Genelde her gün süpürge
1-2 günde bir toz alma
Kirlendikçe mutfak dolabı kapakları ve buzdolabı içi
3 güne paspas
Detay dolap iiçi, gardrop vs de senede 2 anca (kirli oldukça temizliyorum komple dökmek senede 2)
Camlar kirlendikçe
Az mı bu düzen acaba?
Neden bana yetersiz geliyor evin tozu vs hiç bitmiyor yaa