idilgokce evet orası öyle tabiki ben de zararlı olduğunu düşünmüyorum dediğiniz gibi besiklerde ayaklarda sallanarak büyüdük. Ki ben öyle hızlı da sallamiyorum zaten. Ama biraz kendi kendine uyumaya alışır mi acaba diye düşünüyorum bir de emerek uyuyor onun için daha çok erken sanırım, yani benden başkası da gerektiği durumda uyutabilsin istiyorum