idilgokce merhaba, bizimki de bugün ram 5 aylık oldu. Tam olarak düzene girdi diyemem ama şuan daha rahatım uyku saatlerinde bir rutin oluştu gibi. Ama önce emiyor sonra ayağımda sallanarak uyuyor veya yatarak emiyor o esnada uyuyor. İki üç gündür de geceleri uyku saati geldiğinde sallanmak istemiyor yüzüstü yatırıp sırtına vuruyorum o şekilde uyuyor. Acaba şu dönem sallanmayi biraktirabilir miyim nasıl yapabilirim bilmiyorum