sleepnessnami Bugleminannesi28 ben 10 gece uğraştım baktım olmuyor bıraktım diş dönemi belki de bu yüzden olmadı ben de bıraktım kendi kendine bırakır veya aklı erdiği biraz daha anlamaya başladığı zaman hem gece hem gündüzü keseceğim şimdi idare ediyorum
momysskaan sleepnessnami Bizde tam anlamıyla başaramadık ama 5 kere uyanan bebek şu an 1 kere uyanıyor bir yudum su içiyor ve uyuyor çok şükür ama kesintisiz bizimki de hala uyumuyor
Minel-inannesi sleepnessnami her cocuk bir degil iste. Bide istikrar onemli. Baslamissiniz nasilsa devamini getirin. Simdi vazgecerseniz bidahaki denemeniz daha yipratici olcaktir.
sleepnessnami Minel-inannesi daha getiremicem valla çok yıprandım devam etsin bir gün elbet bırakacak
sleepnessnami momysskaan 2 kere uyanıyor sanırım gece emmek istiyor uykulu emziryorum uyuyor zaten 9 gibi yatsa 1.30 gibi bir de 3-4 arası emmek için uyanıyor ama sabah olunca dakka başı emiyor ben işe gidene kadar
sleepnessnami momysskaan seninki yine iyi maşallah ben 1 kere kalkıp su içip yatsa şükrederim ben de geceyi azalttım daha da azaltırım diş dönemi bu yüzden her fırsatta emmek istiyorum 3-4 dişi kabarmış
momysskaan sleepnessnami Olabilir canım bizim de öyle bu ara diş çıkarıyor ben de saat 10 da uyutuyorum akşam ilk uyanış 4 yada 4 .30 ikincisi 6 da normal uyanıyor ozaman meme veriyorum tekrar uyuyor 1 saat daha