sleepnessnami memeyi tamamen kesince düzeldi bizde o zaman mecbur yedi. Ben de 15 aylık geceyi azaltmaya başladım. 16 aylıkken gece hiç vermedim. Sonra gündüz var gece yok çok kafası karıştı zorlandım baya. Gündüz kendi bıraktı 17 aylıkken. Öyle olunca yemek yemeye başladı. Şimdiki aklım olsa tamamen aynı anda keserdim. Daha zor oluyor.