oğlum 10 gün sonra 1yaşına girecek kızım ise 3ay sonra dünyaya gelecek ilk öğrendiğim de 3ay sadece ağladım kim ne derse dinletemedim oğlumu normal doğumla yapmıştım şimdi neyin ne olduğumu bildiğim için çok korkuyorum yalan yok ama alıştım hareketlerini hissetmeye başlayınca farkettim benim bir bebeğim olacak diye insanın inanası gelmiyor kolay değil 1sene geçmeden başa sarmak heyecanlıyım allahım bize sağlık ve güç kuvvet versin elimizden gelenin en iyisini yapacağız yorulcaz ama güzel olacak herşey ben inanıyorum ağlama artık güzel şeyleri hayal et isim düşün kıyafet bak güzel hisset❤️