KLORAK berenmomn boşver iyi olmuş tek seferde rahatlar çekilirsin kenara, üzerinden zaman geçince daha zor karar vermek, kızım 15 aylık ve rahatladım(2 ay öncesine kadar çok istiyordum şimdi asla istemiyorum) -tabi 2. Çocuk düşünüyorsan iyi olmuş
circus berenmomn ya doktor bize dedi tüpten sonra hemen olabiliyormuş diye olsun Rabbim verdi hayırlısı olsun canım
ecrinbebe circus çok zor ikiz gibi diyorlar ama öyle değil aşırı zor 22 aylık ve 9 aylık şuan piskolojim bozuldu
Erbear berenmomn canım senin bebeğin yine on aylikmis ben iki aylıkken hamile kaldım aralarında on bir ay var kızımla oğlumun şuan biri 25 dieri 14 aylık ve arkadaş gibi oynuyorlr
momeymen berenmomn ya üzülme lütfen kolay değil ama 1-2 sene çilen sonra iyi ki diyeceksin. Birbiriyle oynar giderler. Yiyecek ekmeği olmasa nasip olmazdı. Allah sağlık versin kız neler var.😊
cauuv2 Saglıkla al kucagına canım yiyecek ekmegi varmıs hayırlı olsun üzülme birlikte büyürler bende sırf bu yüzden ikinciyi şimdi planlıyorum ilki 13 aylık.
berenmomn Kızlar desteğiniz için çok teşekkür ederim ne kadar iyi niyetli insanlar varmış dedim. Hepiniz moral verdiniz Allah razı olsun sizlerden🩷🙏🏻
Cipsdelisianne berenmomn benim de bebeğim 1 bucuk yasında 1 hafta önce hamile oldugumu öğrendim istemeden olmustu gebelik cok agladım bakamam edemem yetemem korkusu ikisine diye bide bebeğim emiyordu yani 3 gün önce düşük yaptım o kadar ağlamam rabbimin zoruna gitti demekki istemiyorum die onu benden aldı büyür giderler hiç takılmayın rabbim kimseyi evladıyla sınamasın
Melike_ikra berenmomn demekki nasibinde varmış 😍 ne güzel arkadaş olurlar birbirlerine ilerde rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 😍düşünsene bebişin abla/abi oluyor 🍀🌷
Umceysfkdoga berenmomn benimde arka arkaya oldu zor hi okadar da güzel rabbim yardım etsin ama düşünme hamileliğin tadını çıkar
ffulya berenmomn anneler her şeyi başarır ikisini de birlikte çok güzel büyütür oyun arkadaşı olduklarını keyifle seyredersiniz belki ilk yıl biraz zor geçer onu atlatınca her şey güzelleşir
9793selaam berenmomn vallahi kuzum biz de bir kere korunmasız ilişki oldu hatayla adetimin geldiği yok kasıklarım ağrıyor ağrıyor adet yok ortada içimden bir his gelmeyecek diyor. Adetim de tarihi çok geçmedi aslında ama neredeyse bir haftadır ara ara kasıklarım ağrıyor adetim gelmiyor ilk kızımda da böyle olmuştum ben de ondan şüpheleniyorum. Benim kızım da 11 ayına basacak. Galiba seninle aynı durumda olacağız. Şu an ben de çok korkuyorum test yapacağım birkaç gün daha bekleyeyim diyorum ben de hep kendim büyüttüm kaynanam yakında olmasına rağmen destek çıkmadı rahatına çok düşkün. Annemden Allah razı olsun ama annem de rahatsız ayakları tutmuyor yürüyemiyor pek. Kilom da yüksek nasıl yaparım ne yaparım nasıl doğururum hiç bilmiyorum korkuyorum ben de aklımda bin bir soru Allah’ım İnşallah Rabbimin gücüne gitmesin hamile kalmayayım diye dua ediyorum. Bugün akşamüstü saat 4.00′e kadar falan bekleyeceğim testi almaya gideceğim daha fazla meraka dayanamayacağım