Aminenur1 Esra9445 ilk gunden prima premium care kullandim. Molfixte denedim pisik yapti ama molfixin islak mendili cok guzel indirime girince stok yapiyorum.ilk baslarda da uni baby yeni doganini kulaniyodum islak mendil olarak
Themom_ Esra9445 Islak mendil hiç kullanmadım 14 aylık doğduğundan beri hâlâ bebek temizleme pamuğu kullanıyorum e bebek ya da unibaby. Prima premuim care kullanıyorum doğduğundan beriz
dnzckrr Esra9445 20 günlüğüz bizde 👼🏻😍 Alt temizleme pamuğu kullanıyorum ve molfix şuanlık çok şükür iyi gidiyor Pamuk kullanan anneler merden alıyorsunuz baya pahalı onlarda koli ile uygun olan aldığınız yer varsa bilgi verir misiniz bana da
Esoz1110 Esra9445 sleepy bio natural ıslak mendilde sleepy yeni doğandı artık minies kullanıyorum migrosta satılıyor burada birisi önermişti
secilmismuggle Esra9445 ıslak mendili de bebek bezini de pure baby kullanıyorum hiç sorun yaşamadım, bez olarak arada diğer markalardan da uyguna bulursam alıyorum valla devir ekonomi devri, şükür hiç de pişik vs olmadı
Tubse Esra9445 net slepy bio natural ıslak mendil ise ilk 6 ay yenidoğan saf sulu 6 aydan sonra püre baby ve baby turco kullandım kullanıyorum