Bimin bezini kullanıyorum gayet güzel islak mendilde bimin ama mutlaka sonrasında hafif ılık suyla geri yıkıyorum çünkü havalar çok sıçak ferahlasın diye birde ben şöyle yapıyorum bu burun aspiratörü var ya slikonlu , ağızdan cekmeli değil. Onun içerisine cekip bebeğimin orasına sıkıyorum ılık suyu hem o rahatlıyor hem altında ki pis bez emiyor suyu gayet konforlu oluyor.