BulunurHintKumasi Esra9445 sleepy arada bir kaç defa da molfix kullandım. Temizleme pamuğu kullanıyorum.
aresnako Bez sleepy kullanıyorum. Evde pamuk ve su ile temizliyorum, dışarda mecbur kalırsam sleepy ıslak mendil kullanıyorum
Prensesin_Annesi_ Esra9445 Molfix Bebek pamuğu kullanıyoruz doktorumuz ıslak mendil kesinlikle önermiyor
Hale1603 Molfix mavi paket ben sarıdan hiç memnn kalmadm idrar kokusunu dışarı yayıyo gbi geldi aslında iyisi sarı olanmş,maviye geçtm tekrr,en beğendiğim molfix,Unibaby ıslak mendil 6-12 ay
Kizannesi1823 Esra9445 Prima molfix ikisini dönüşümlü kullanıyorum. Islak mendil molfix izotonik sulu yeni doğan kullanıyorum 14 aylık kızım 🌸
maygirl Esra9445 goon bebek bezi kullaniyorum ewde pamukla siliyorum dışarda islak mendil kullaniyorumun unibaby veya molfix izotonik sulu.
nageoguz Esra9445 bezde sleepy ıslak mendilde pure baby kullanıyorum memnunum pişik felan yapmadı bebeğim 16 günlük
momofdragon maria3434 sleepy bionatural ve molfix sarı paket bez olarak ikisinden çok memnunum.. ıslak mendil olarak da baby me yenidoğan ıslak havlusunu kullanıyorum sadece suyla ıslatılmış pamuklu bez..