Esra9445 molfix kullanıyorum ıslak mendil kullanmıyorum cogunlukla evde olduğum için bebegımı kucağıma alıp banyonun lavabosun,da yıkıyorum
Dışarda olcaksamda ıslak mendili imkanım varsa suyla yıkarım sonra kullanırım
Su yoksa direk kullanıyorım
Zaten eve geldiğimde
yıkıyorum bebegımı oyuzden asla pişik söz konusu olmuyor
marka olarak bebekler için hangisi olursa olsun fark etmiyor 😘