naznihan adennn05 biz 3 bucuk aylığız bebeğim 20 gündür meme reddi yapıyo ama sorun silikon uç değil doymuyo sanıp gunde 1 kez mamayla başlayan biberon yüzünden
nurmuo annebebek5200 ben her emzirme sonrası onu sürüp kalkanla kapatmıştım 3-4 güne ciddi oranda toparlamıştı. Ama demekki kişiden kişiye fark ediyor