Bebeğim 7 aylık olacak ve göğüs uçlarım tekrar yarıldı emzirmek resmen işkence oldu hiç bir kerem fayda etmiyo sarı kantaron yağı gümüş kapak kendi sütüm hiçbiri 3,4 çeşit krem ama hiçbiri bana mısın demedi 1 haftadır böyle lütfen yardım edin ne yapsam geçer bu evde doğal yapacaĝım bisey var mı