biranneningunluguuuu sakin ol. Büyümez diye düşünürsün büyür, geçmez sandigin her şey geçer. Çocuğunu büyütürken anda kalmaya calis. Sinirlenmeye, strese, insanların elestirilerine kulak asma. Öfkene yenilme. Özellikle bebeklik dönemlerinin tadını çıkar. Kucağından bile indirme mümkünse. Çünkü bir zaman sonra ne kucaginizda duracak, ne kendini sevdirecek ne de öpturecek😓 Sorumluluklarimiz çok. Temizlik, alisveris, yemek vs.. Her ne zorluk olursa olsun en tatlı yorgunluklariniz bunlar ve her ne sebep olursa olsun anda kalmaya gayret edin diyorum.