arenbeyinannesi Nklcilis Hakkında en güzeli en hayırlısı neyse o olsun güzelim en sağlıklı şekilde şekilde dünyaya gelsin evladın inşallah 🤍 Bende kimyasal gebelik geçirdiğim için anlıyorum seni 💐
Nklcilis arenbeyinannesi evet ilk hamileliğimdi benimde sonra 1 sene sonra oğluma hamile kaldım kimseye yaşatmasın rabbim. Tam sevinecekken yarım kalması çok zor