Nklcilis lAmMelodi Themom_ ppzeynep Eysar emilia arenbeyinannesi Rengarenk52 Adetim 2 gün geçti. 15 aylık bebeğim var onda adet günü yapmıştım çok net çizgiler çıkmıştım ondan önce bir kimyasal geçirdim onda böyle silikti. İçim bir tuhaf dua eder misiniz bana
YYenianneeee Nklcilis 15 aylık bebeğiniz varken iyi cesaret valla siz kaç yaşındasınız. Benim kızım 3 yaşına girdi hala cesaretim yok
arenbeyinannesi Nklcilis Hakkında en güzeli en hayırlısı neyse o olsun güzelim en sağlıklı şekilde şekilde dünyaya gelsin evladın inşallah 🤍 Bende kimyasal gebelik geçirdiğim için anlıyorum seni 💐
Nklcilis YYenianneeee ben 26 yaşındayım ama 3 sene olmamıştı bende doğumdan beri korunmadım biraz zor olmuştu o diye
potter34 Nklcilis Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin 2-3 haftalik falan muhtemelen yarin bir kan verin