Duygguu ortalık cahilden, beynini çıkarıp bi köşeye koymuş insanlardan geçilmez olmuş gerçekten. Bir insan evladına bunu nasıl yapabilir aklım almıyor. O aşılar sayesinde cocuk felci nerdeyse yok oldu, verem bitti. Olursa bile tedavis var. Bi evrime baksalar dönüp anlıcaklar. Aşılar sayesinde dnalarımız düzeldi, her kuşak bi sonrakine sağlıklı dna verdi bu şekilde. Asla anlamıyorum bu zihinleri.