Sevgili Anneler
Son yıllar da bazı annelerimiz maalesef aşıyı reddederek hem kendi çocuklarını hem de bizim gözümüzden sakındığımız biricik çocuklarımızın hayatını çok büyük bir riske atıyorlar! Bu postu açma gereği duydum çünkü ben bir anneyim evladımın sağlığı benim için herşeyden çok daha önemli. Bu kadar hastalık bu kadar salgın niçin hortladı bir anda ? Bakın size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum; 2 yaşında menenjite yakalanıyorum 1 hafta boyunca yürüyemiyorum. Doktorun anneme tek sorduğum şey aşısı yapıldı mı ? Annem bana o aşıyı vurdurmamış olsaydı şuan ben hayatta olmayabilir veyahut felçli kalabilirdim takdir elbet Allah’ın lakin tedbir almakta fayda var. Çocuklarımız için sağlıklı bir dünya bırakmak bizim elimizde lütfen aşıları reddetmeyin. Sağlıcakla kalın 🙏