zeynepzeze zarari olmaz zaten o sular da evlerde kullanilan aritmalarin sanayi tipi olanlari ile aritiliyor. Ama tek bi farki var hazir sularin icerisine faydali mineraller ekleniyir yeniden. Ya da hakikaten kaynak suyundan aliniyor. Yani hazir suyu ne olur ne olmaz diye yeniden kaynatiyorum ben. Ama kaynatmadiysaniz da zarari olacagini en azindan aritma suyu gibi zararli ve bakterili ya da hic bir faydasi olayan saf su olacagini dusunmuyorum. Meraklanmayin. Sadece bundan sonra kaynatarak kullanin 😊 tavsiyem bi ufak termos edinmeniz ben kaynar suyu termosa koyuyorum gun boyu gece boyu oradan sicak kaynamis suyum hazir oluyor. Ilitmak icinse onceden kaynatip soguttugum 5 lt lik sisem var. Oradan alip ilitiyorum gerektiginde. Ve asla kaynar suya mama yapmayin..once suyu ilitin sonra mamayi icerisine katin. Kaynar suya mama koyarsaniz mamanin da besin degerlerini oldurursunuz. 😊