bireylulmeselesi_ Merabalarrr 🌸 sizce arıtma suyumu yoksa kaynatılmış sumu verilmeli bebeklere ve kaçıncı ayda su verilmesi en sağlıklıdır 🦋
N_E_M bireylulmeselesi_ tabiki hazir ve kaynatilmis su. Aritma satiyordum cok fazlaca bilgim var bunkonuda. Aritma zannettiginiz gibi saglikli degil. Aritma cihazlari su icerisinde yararli ve zararli butun mineralleri yokediyor. Dolayisiyla bebeginize verdiginiz su saf su oluyor. Ozellikle kucuk bebekli evlere biz asla aritma satmiyorduk. Cnku buyuk insanlar iyi mineralleri soda vb iceceklerden vs alabilirler ama bebekler icin malesef bu soz konusu degil. Bilmem yasadiniz mi ama cogu satici eve gelir cihazi tanitmak icin. Ve size der ki bir bardaga en iyi su dedigimiz erikli saka gibi bir markanin suyunu digerine ise aritma suyunu koyar. Bardaklarin icine elektroliz dediginiz hir cihaz sokar. Bir sure sonra iyi bildigimiz markali su pas gibi pislik icinde bi su olur ama aritma suyu berrak bi sekilde kalir. Sizler de sanarsiniz mi ne kadar bakterili mikroplu su bu. Sebebi sudur ki marka olan suyun icerisinde faydali mineraller vardir ve cohaz onlari yakarak i suyu simsiyah yapar. Ama aritma suyunda dedigim gibi faydali zararli ne varsa yokedilmis bi su oldugu icin o su da zaten oldurecek birsey yoktur ve saf sudur. Insanlari bu sekilde kandirirlar. Ozellikle bebeginiz var ise aritmadsn uzak durun lutfen. Umarim.yeterli olmustur bilgiler.
Milagros Benim kızım 6 aylık sadece mama ile besleniyor o yüzden 4. Aydan beri veriyorum ben ama çok severek içmiyor suyu zorla içiriyorum resmen
mutlular Milagros mama su ıle hazırlandığı ıcın 6 aydan once eksta su verılmemelıymıs.helekı zorlama olmamalıymış sadece 6 aydan sonra sık sık teklıf edılmelıymıs dıye okudum sağlkkla buyutun ınsallah❤️❤️
demetdemircioglu Oğlum yaz bebeğiydi arada çay kaşığıyla verirdim kaynatılmis su, 6. Aydan itibaren aritma suyu verdim
Muminasaffff Benim dr arıtılmış şu kaynatılmış ta olsa vermeyin hazır şu alın kaynatın dedi mikrop oluyormuş sürekli hastalanıyorduk şu değiştik çok şükür iyiyiz
bireylulmeselesi_ N_E_M çok tesekkur ederim evet daha once tanıtimcilar geldi dediginiz gibi karşılaştım bu tur olayla evimde aritma var ama henuz vermedim bebegim bugun 4 aylik oldu hazır suda zararlı diye duydum yinede soylentiler cok farklida kararsiz kaldim
Nehirim_02 N_E_M Elinize emeğinize sağlık. Ne güzel yazmışsınız. Ben İzmir’de ikamet ediyorum. Dolayısıyla burdaki sular içilmiyor. Mecburen arıtılmış damacana suları tüketiyoruz. Öneriniz nedir peki? Musluktaki suyu mu kaynatıp vermeliyim ? Yoksa damacana mı?
zeynepzeze N_E_M Merhaba öncelikle yorumunuz çok faydalı olmuş. Bir şey soracağım size, bebeğimin maması için hazır su kullanıyordum ama kaynatmadık hiç. Aklıma bile gelmedi daha doğrusu. Acaba zararı olmuş mudur ☹️ Bubdan sonra kaynatmalımıyım?
N_E_M bireylulmeselesi_ ben size isin aldatmacasini ic yuzunu anlattim gerisi tabi ki size kalmis hangisi yararli zararli kendiniz karar verin 😊 bana kalirsa aritmadan bebeginize su vermeyin hele ki filtreleri zamaninda degismemis olursa birakin fayda saglamamasini zarar bile verebilirsiniz. Mesela yeni filtre taktiniz 1 hafta kullandiniz. Daha sonra 3-5 gun bir yere gittiniz ve cihazi kullanmadiniz..geldiginizde o filtrelerin yeniden degismesi gerekir. Cnku 3 4 gun kullanmadiginiz aritmalarin filtresi kuanilmayip islak kaldiginda asiri derecede bakteei uretir. Bebeginiz icin bunu riske atmayin derim. Bu da baska bi ornekti. Hic bir satici size bunu soylemez. 6 auda bir altttaki senede bir ustteki ana filtresinu degistirin yeter der.
-Rukis06- bireylulmeselesi_ biz iki aylığız doktorum bir aylık kontrollerde her emzirmeden sonra iki çay kaşığı verebilirsin dedi kaynatılmış hazır su veriyorum 😊
Sultan2106 bireylulmeselesi_ şuan mama vermiyorum ama yeni doğum yaptğmda sutum olmadğı için biz hazır suları kaynatıp ypyrduk