Ececiiim bana1cocukyetti o zaman harika ben de tatil için düşünmüştüm. Kıyafet konusunda genelde olumsuz yorum duymuştum mutlu oldum şuan🤗 güle güle giyin siz de🌸
bana1cocukyetti Ececiiim Bende tatil için düşünerek aldım😂😂 gayet hoş bir tulum daha sipariş verdim ama onun daha gelmesine var geldiğinde onun da bilgisini veririm burdan. Bedenlere dikkat edin sadece🫶🏻 beden ölçüleri doğru
Beyzanrrrr bana1cocukyetti çok güzeller canm kaç günde geldi benm tahmini teslimat 20 temmuz 13 ağustos yazıyor günlerdir de böyle yazıyor ne zaman kargoya verilir acaba ya 😞 sipariş vereli 8 10 gün olmştr bak atim yazılanı
bana1cocukyetti Beyzanrrrr Daha gümrük sürecine girecek biraz daha var gelmesine kuzu en uzun gümrük süreci sürüyor bir kaç gün benim 1 hafta kaldı neredeyse gümrükte. Geçtikten sonra hemen geldi ama
Cileklisodaa Beyzanrrrr benimde aynı 15 temmuzdan beri havaalanına ylaştı diyor gümrüktemi bilmiyorum 1 hafta doşdu hiçbir değişim yok nolacak bilmiyorum
Beyzanrrrr bana1cocukyetti teşekkür ederim kuzum bide siparişlerim içinde ön sipariş diyor o neyse anlamadım 🙃 Gmail ekle diyor ekliyorum hesap var diyor kabul etmyor sorun olurmu acaba eklemesem gelmesinde flan
bana1cocukyetti Beyzanrrrr Zannetmiyorum ya maille çok iş yok sadece kargo sürecinin bilgilendirmesi geliyor onu da uygulamadan görebiliyorsun zaten canım, Ön siparişi anlamadım bende hiç öyle bir şey çıkmadı bende bir şey diyemem bilgim yok çünkü🙄
bana1cocukyetti cokbilmismom ahahah tabi birazdan deneyeceğim bende çok merak ediyorum sen yarın bana burdan ulaş😂😂
Nur2021 bana1cocukyetti sìparis vermek icin minimum 2bin tl olmasi gerekiyo dio uygulamada bende.. sizdede oylemi oldu?
bana1cocukyetti Nur2021 şu an öyle evet ben temmuzun başında sipariş vermiştim o zaman limit düşüktü maalesef platform rövanşta olduğu için limit arttı 🤦🏻♀️
Beyzanrrrr bana1cocukyetti netten baktım da ne demek diye 43 tl ye aldğm künye 213 fiyat olmş 43 tlden önceki ücretinden aldığm için ön sipariş yazıyor