senaninanasi düzensiz bir gamze gibi düşün ya da derin bir selülit çukuru gibi . Annemde birden fazla tümör vardı göğüsteki büyük olan kasa yapışıktı oda göçük ve şekil bozukluğu yapmıştı düzenli kontrollere gittiği ve 2 ay öncesinde muayene olduğu halde son evrede öğrendik biz . Devlet çok ileri tarihe veriyordu tüm işlemleri bizde direk özele gittik ve devletin biyopsi verdiği tarihte annem çoktan ameliyat olmuş ve tedavilere başlamıştı bile . İnşallah sizde kötü bir şey çıkmaz ama olurda çıkarsa ilk işlemleri özelde yaptırmanızı öneririm