Aman amaan kız ben 16 ağustosa kadar nasıl beklicem yahu.
Şimdi size anlatayım durumu 🥲
Biz bundan 20 gün kadar önce Antalyaya gittik üç günlüğüne. Döneceğimiz gün ağrıyla uyandım sol göğsümün yanı koltuk ağrım çok ağrıyordu. Yüzerken et kestiğini ve klima altında kaldığımı düşünüyordum çünkü belimin sol tarafına kadar ağrım vardı. Daha sonra tesadüfen sol göğsümde sivilce izi gibi çöküntü gördüm bir iki tane. (sivilceler çıkar bu arada göğüs bölgemde) ama nedense bu beni korkuttu. Yeşil yeşil damarlar belirginleşti yine aynı göğsümde. Eşim de bu ay adet görmedin (polikistik overim) ondan da göğüslerin hassas diyip durdu. Doktora gittim usg için gün verdi taaaaa 16sına verdiler tarihi. Annem de krem verdi krem iyi geldi aslında. İki gün kadar ağrım yoktu taakii dün akşama kadar. Uzanırken göğüslerimin kahverengi yerinde meme başının üstünde içe çöküklük fark ettim her zaman varmıydı emin değilim sağ tarafta çok az var ama solda daha fazla. Biraz bastırdım kitle falan var mı diye ama yok gibi 😒 bastırdığımdan beri koltuk altından omzuma kürek kemiğime belime doğru ağrım başladı yine. Korkuyotum kızlar saçlarım da beyazlarım arttı desem eksik olmaz. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Beni de yargılamayın özel hastaneler çok pahalı diye gitmiyorum. Altınımı satıcam bu gidişle 😒🥲