Gurbettebianne Arelll tabi tabi ilk 40 gün zaten kanaman oluyor . Sonradan adetin ise normal her zamanki gibi oluyor .yani benim öyle oldu şükür ,olmaması daha kötü ve zor
Gurbettebianne Arelll olabilir canım sonuçta 9 ay hiç olmadın içinde kaldı normaldir kahverengi olan çok var
Gurbettebianne Arelll doğru canım korkman ama her bünye farklı neyseki oldun ona sevin ama Çünki Emin’im hiç olmamak daha kötü hem bedenen hem ruhen 😊💐
Arelll Gurbettebianne orası öyle vaşla sabah dedim keşke biraz daha gelmeseydi ama yavaş yavaş rahatlatıyor cidden
EmrEGEbru Arelll kişiden kişiye değişiyor. Bende emziriyorum ama doğumdan 3 ay sonra oldum. Emzirme boyunca hiç olmayan da var 40 çıktıktan sonra hemen olanda
Arelll EmrEGEbru evet benim tanıdıklarım genel olarak emzirme boyunca olmadılar önümüzden bi tuhaf geldi
Gurbettebianne Arelll tabiki öyle bizim için en zor zamanlar aslında karın agrısı vs ama olması gerçekten çok iyi canım
Mustafa_Cinar Arelll ilk adeti oğlum 3,5 aylıkken oldum sonra 4,5 aylıkken oldum ondan sonra 2 ay olmadım bugün yeni oldum oğlum 7 aylık
Ayten90 Merhaba arkadaşlar benim kızım bu gün 10 aylık oldum ama ben hala adet görmüyorum bence normal annemde 11 ayımda adet gördüm demişti